poniedziałek, 29 lipca 2013

Kolorujemy

Drodzy czytelnicy i autorzy blogów, którzy czytacie moje opoiwadanie. Nie, to jeszcze nie notka, tylko coś znacznie ważniejszego Otóż, podczas skromnego bicia orzechów, nie pytajcie o szczegóły =.=, Wpadłem na pewien pomysl. Na Facebook jest akcja o jakże pięknej nazwie "Kolorujemy". Jej organizatorzy wspierają domy dziecka. Dzieki nim już wiele placówek zostało wyremontowanych, a na twarzach dzieci zagościł uśmiech. a teraz moja prośba: Prosze was, abyście na swych blogach i gdziekoliwke to możliwe, np. w spisie linków, komentarzach itp, wstawili link do strony tej akcji na Facebook. Pomagają kibice, motocykliści i wielu wielu wspaniałych ludzi. Teraz nasza kolej: czytelników, autorów FanFiction, ogólnie blogerów. Jeśli ktoś inny wpadł na ten sam pomysł, serdeczne Summimasen, ale to nie chyba najważniejsze. Nie mogę nic oferować w zamian, jedynie mą dozgonną wdzięczność. Dlatego jeszcze raz proszę, wręcz apeluje z gorącego serca. Wspomóżcie akcje "Kolorujemy" wstawiając linki w miarę możliwości. Nie musicie wstawiać adresu mojej strony, ani mojego artystycznego pseudonimu. Proszę jedynie o ten link na fanpage "Kolorujemy"



LOVE AND PEACE^^


Kolorujemy razem. Tylko wtedy jesteśmy wstanie przemalować ten świat na lepsze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz